Golfstudio

Olandsbygdens GK´s Golfstudio och konferens är belägen i Alunda Padel AB´s padelhall på Gärdebyn i Alunda.

Bokning via bokningssystemet MATCHi och går till på följande sätt:

1. Börja med att ladda ner appen MATCHi på din mobiltelefon, padda eller dator.
  2. Öppna ett konto i MATCHi och registrera dig som användare.
  3. Sök upp Olandsbygdenss GK:s Golfstudio och Konferens och boka den tid du önskar spela.
  4. Du kan välja mellan att betala per speltillfälle (200 kr/60 min) eller köpa ett Klippkort som gäller för 10 x 60 min. Priset för Klippkortet är 1500 kr för aktiva Spelrättsmedlemmar i Olandsbygdens GK och 1800 kr för övriga. En lista med alla aktiva spelrättsmedlemmar finns inlagd i MATCHi systemet.
  5. När du gjort din bokning får du i retur en bekräftelse med en inloggningskod. Denna kod använder du för att komma in genom ytterdörren och in till Golfstudion.
  6. Projektorn startar automatiskt vid din bokade tid och stängs automatiskt av när din bokade tid är slut.
  7. Du får själv starta datorn och välja om du ska spela (play), utmana (compete) eller förbättra (improve). Om du ska spela så väljer du bland de banor som finns tillgängliga (i nuläget 10 st).
  8. I Golfstudion finns en instruktion som beskriver hur du går till väga samt även beskriver hur du ändrar från högerspelare till vänsterspelare och vise versa.
  9. Om du stöter på problem så får du ringa någon av våra supportpersoner:
    1. Sven-Åke Redander: 070-656 75 00
    2. Leo Andersson: 070-340 41 67