Banbilder

Höstddag på 3an.

Utdikat  på 3an. Perfekt flöde i diket! Trumman under övergången framme vid ”kullen” ligger lite djupare.Vi skulle ta bort några större buskar i diket så blir det perfekt.

Vinter söndag på 4an.

Fantastisk att få vara ute i naturen och se alla dessa skidåkare susa förbi, konstaterade spårhunden Svante P, dagen till ära in värvad som skogshuggare.

Vilopaus

Vildsvinsvarning på 5an

Grymt fina spår! Man blir stolt över att vi har denna möjlighet på klubben.

Som sagt, nu har området runt tee på 4an blivit lite ansat. Våra två ”lutande” tallar har avlägsnats tillsammans med några aspar och mindre granar.

Bild från Tee

Högersidan lite längre ner. Det kommer att bli lättare att hitta bollarna och se nedslaget om det trasslar till sig.

Ganska nära 5ans green ser det ut så här.

Vinterdag på 7an

För att sänka trädhöjden längst högersidan på hål 7 har en smärre arbetsinsats gjorts.

Före gallring

Det skall vara lättare att ostraffat flyga bollen utmed högersidan och fastnar man ändå ute i spenaten blir boll letandet mindre.

Framme vid green har Nisse trollat bort den ihåliga aspen

Efter gallring

Rosslagsgrillare smakar gott även i minusgrader.

Hälsningar från banan.